0

Korduma kippuvaid küsimusi Gmaili kasutajatelt

Viimasel ajal ei tule Raamatuklubi infokirjad enam minu postkasti. Miks?

Gmaili teenusepakkuja on teinud muudatusi, mille tõttu korraga suuremale hulgale adressaatidele saadetud kirjad võivad minna mitte „postkasti“ („inbox“) vaid selle alamkaustadesse „pakkumised“ („promotions“) või “rämpspost” („junk E-mail).   

Kuidas leian oma Gmaili postkastist Raamatuklubi infokirjad?

Kontrolli „pakkumiste“ ja “rämpsposti” postkaste või sisesta meilide otsingusse sõna Raamatuklubi.

Mida pean tegema, et Raamatuklubi infokirjad edaspidi saabuksid minu Gmaili postkasti?

Lohista kiri pakkumiste postkastist põhipostkasti, siis peaksid sama saatja kirjad edaspidi põhipostkasti tulema. Kontrolli siiski aegajalt pakkumiste ja  rämpsposti postkaste.
Kui Sul on ka teine meiliaadress peale gmaili, anna see Raamatuklubile teada. Meiliaadressi saab ise muuta valides kodulehel varrak.ee:  Minu konto – minu andmed –  muuda andmeid.

Soovisin klubiraamatust ära öelda, kuid klubiraamat saabus ikkagi ja infokirju ma enam ei saa. Miks?

Uudiskirja päises on olemas valik „Tellimuse tühistamine“ („Unsubscribe“). Ilmselt vajutasite seda, kuid selle nupuga ei saa klubiraamatust ära öelda ja see info ei jõua meieni. Valides „Tellimuse tühistamine“ („Unsubscribe“), loobute Raamatuklubi uudiskirjade saamisest, kuid see ei lõpeta raamatuklubi liikmelisust.

 

Loobusin uudiskirjadest kogemata. Mida teha, et uudiskirjad uuesti minuni jõuaksid?

Uuesti uudiskirja saajatega liitumiseks saada palun oma soov koos nime, kliendinumbri ja meiliaadressiga Raamatuklubi klienditeenindusele [email protected]

Kui Sul on veel küsimusi, kirjuta meile [email protected] või helista 6460218